Cégünk számára különösen fontos, hogy partnereink mit gondolnak az általunk forgalmazott rendszerekről, illetve a közös együttműködésről, és, hogy elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.Alábbiakban összegyűjtöttünk pár olyan a partnereink által írt véleményt, melyekre különösen büszkék vagyunk.
"A Székesfehérvári Intézményi Központ, mint Székesfehérvár MJV Önkormányzatának legnagyobb intézménye a 2012-es alapítása óta használja a CT-EcoSTAT Rendszert, a SZIK folyamatos bővítései révén mostanra 8 intézmény (Szent István Király Múzeum, Vörösmarty Mihály Könyvtár, Vörösmarty Színház, Városi Levéltár és Kutatóintézet, Városi Képtár - Deák Gyűjtemény, Alba Regina Szimfonikus Zenekar, A Szabadművelődés Háza és maga a SZIK) könyvelését látja el 74 munkaállomáson. Az alap pénzügyi-számviteli funkciókon felül az étkezés térítési díjak számlázását is ebben a rendszerben intézzük.
A CompuTREND Kft. szakértő munkatársaira mind a bevezetés során, mind a mindennapi munkavégzésünk során számíthattunk és számíthatunk, ami komoly biztonságot jelent a megközelítőleg 5 Mrd Ft költségvetésű intézmény vezetőinek és munkatársainak egyaránt."
Palló Krisztina, gazdasági igazgató, Székesfehérvári Intézményi Központ
"Szeretném köszönetemet és hálámat kifejezni a gyors és hatékony segítségükért amivel hozzásegítettek, hogy a Bartók, Varázskastély,Napocska, Tündérkert óvodák részére a mai napon gond nélkül berendelésre kerülhetett az étkezési adagok.
Probléma megoldáshoz való hozzá állásuk példaértékű, jó csapat munkára vall.
További jó munkát kívánok."
Kissné Gál Anna Mária, Budafok-Tétény Budapest, XXII. ker. Önkormányzat Intézmények Gazdasági Irodája
Szeretném megköszönni a sok-sok segítséget amelyet Önöktől kaptam egész évben és a zárás folyamán.
Ezúton szeretnék Önöknek kívánni minden szépet és örömet az elkövetkezendőkben.
Szigeti Márta, Veritas Történetkutató Intézet
"Köszönöm a meghívást, hogy a múlt csütörtökön(2013.10.31) részt vehettem a 2014 évi program bemutatóján, a koncepció részletes megbeszélésén. Az eddig elkészült program logikája, kivitelezése nagyon felhasználó barát. A pénzügyes dolgozókon kívül remélhetőleg a gazdálkodók, kötelezettségvállalók munkájában nem történik jelentős változás. A beépített automatizmusok a végrehajtó személyek munkáját segítik, a hibalehetőségeket csökkentik. „Csak” nagyon jól kell a törzseket kialakítani.
A 2014-es működésről tartott előadások, a prezentációk véleményem szerint nagyon tartalmasak és hasznosak voltak. Pető Dániel profi módon vezényelte a programot."
Karancsi Imréné, Bács-Kiskun Megyei Kórház
„Intézményünk 20 éve dolgozik a CompuTREND munkatársaival. Együtt kezdtük az intézményi pénzügyi gazdasági rendszer átállítását kézi könyvelésről számítógépekre..." Mi tanultunk Önöktől „számítógépes logikával” gondolkodni. Kezdetben 4-5 fős CompuTRENDes csapattal rövid időn belül szoros munkatársi kapcsolat alakult ki, az idők folyamán sokat változott a cég működése, ma már egy-egy területen, például pénzügyi modul támogatásában dolgozik ennyi ember a CompuTRENDnél. Egy dologban nincs változás bármikor számíthattunk és számíthatunk a segítségükre problémáink megoldásában. Időközben felgyorsult a világ körülöttünk, a jogszabályi változások követése komoly kihívás számunka, a napi munka mellett. Megnyugtató, hogy ebben egy olyan CompuTRENDes csapattal dolgozhatunk, akik magasra állították a mércét minden szempontból, folyamatos programfejlesztésekkel követik a változásokat. A jelenlegi integrált gazdasági, pénzügyi rendszer alkalmazásával felgyorsult az információ áramlás, ami a vezetők számára óriási segítség döntéseik támogatásában. Büszkék vagyunk arra, hogy olyan CompuTRENDes csapattal dolgozunk, kiknek munkáját számos fórumon elismerik, hazánk egyik legjobb rendszereként tartják számon a költségvetési szférában!” részletek
A programnál rengeteg lekérdezési lehetőség van, a lekérdezések úgy kerültek kialakításra, hogy minden nehézség nélkül meg lehet tenni azokat. A rendszer teljeskörűen lefedi a számviteli-pénzügyi rendszert. Könnyebbséget jelent benne, hogy az egyes analitikus nyilvántartások egyeztethetőek a főkönyvi nyilvántartással és automatikus az átvétel, nem igényel külön kézi könyvelést az átvétel. A program bevezetése valamennyi munkahelyemen zökkenőmentesen történt, a rendszer készítői minden problémánkhoz segítséget nyújtottak, mind az átkonvertáláshoz, mind a törzs kialakításához. A fenntartói jelentések a rendszerből bármikor kinyerhetőek, mivel egyéni paraméterezésre is van lehetőség. A programból – amennyiben a törzsadat jól került kialakításra – a vezetői információk maradéktalanul kinyerhetőek. A rendszer úgy került kialakításra, hogy a költségvetési beszámolók űrlapjai – amennyiben a törzsadatokat helyileg megfelelően vitték fel – gombnyomásra elkészíthetőek és a K11 programba betölthetőek. A CT –Ecostat rendszer valamennyi jogszabályt követ, a jogszabály változások átvezetésre és beépítésre kerülnek A hibajavítás nagyon gyors, mivel internetes összeköttetés van a rendszer készítőjével kialakítva, valamennyi munkatárs készséges és igyekszik a hibát mielőbb kijavítani. A tanácsadási szolgáltatás kifogástalan.” részletek
- Szakmai Web alapú Helpdesk
- A bejelentések a kiemelt témafelelősökhöz érkeznek be, akik ismerik a szervezetünknél beüzemelt rendszerek informatikai beállításait, működési mechanizmunkat, ezáltal gyors és szakszerű választ tudnak adni a felmerült kérdésekre.
-
Jogszabály követés
Az évközben, vagy év végén bekövetkező jogszabályi, vagy működésbeli változások átvezetése minden esetben határidőre megtörtént az ECostat rendszer moduljain. -
Évzárás szakmai támogatása
A beszámoló készítési időszakban rendszeres oktatást, fokozott rendelkezésre állást és szakmai támogatást biztosítanak részünkre az analitikák egyeztetésében, a kötelező egyezőségek fennállásának vizsgálatában, a beszámoló űrlapok és mérleg elkészítésében, ellenőrzésében. Támogatják, segítik az analitikák és a főkönyv zárását, naplók, időszakok és a pénzügyi/költségvetési év lezárását. -
Évnyitással kapcsolatos támogatás
A zárással párhuzamosan minden évben rendszeresen biztosítják a zökkenőmentes évnyitást -
Évközi intézmény beolvadásokból eredő beszámolási kötelezettség támogatása
Az elmúlt időszakban előfordult intézetünk működési szervezési változás. A konzulenseink hatékony segítséget nyújtanak az átalakulásból eredő beszámolási kötelezettség teljesítésében, záró mérlegek, kivezetések végrehajtásában. -
Intézeti folyamatok változása
Amennyiben Intézetünk folyamataiban, vagy szervezetében bármilyen változás következett be (pl. klinikai rendszerváltás), felmérték, hogy a változás milyen hatással van az Ecostat rendszer kialakítására, működésére. A felmérés alapján az Intézet és a partner megoldásszállító szakembereivel egyeztetve – megtervezésre és megvalósításra kerültek az általunk ideálisnak tartott új informatikai kommunikációs eljárások és beállítások. Ezeket a megoldásokat dokumentáltan és oktatást követően adták át részünkre. -
Új vagy a meglévő lekérdezések módosítása
Folyamatosan aktív segítséget kapunk az Ecostat „Általános lekérdező” eszközének rugalmas használatához - Informatikai jellegű támogatás
-
- Verziófrissítések, hibajavítások és azok dokumentációjának elkészítése
- Törzsadatok naplózásával kapcsolatos beállítások
- Éves adattisztítás, adatmentés archiválás
- Előző szoftver és adatbázis verziójú állományok elérhetővé tétele
- Törzsadatok tisztításának támogatása (cikktörzs és partner törzs)
- Folyamat felmérés, rendszerek optimalizálása
- Adatbázis konverzió.”