Cégtörténet

A CompuTREND 2000 Kft. jogelődjei révén 1986 óta nyújt korszerű szoftvermegoldásokat a magyar költségvetési intézmények számára.

Cégünk zászlóshajóját, a CT-EcoSTAT gazdálkodási rendszert - amely kifejezetten a költségvetési intézmények igényi szerint került kifejlesztésre - a 2000-es évek elején indítottuk el. A CT-EcoSTAT rendszer elterjedése és sikere nagyban hozzájárult cégünk sikeréhez, azonban mára jelentősen szélesítettük kínálatunkat.

Az utóbbi öt évben egy önálló vezetői információs és kontrolling üzletágat építettünk ki, amely üzletág számos sikeres bevezetésen van már túl, és mára cégünk életében legalább annyira fontos szerepet tölt be, mint a gazdasági rendszerek forgalmazásával foglalkozó üzletágunk.

Ugyancsak az elmúlt öt évben építettük ki egyedi fejlesztéseket megvalósító üzletágunkat. Ez az üzletágunk is túl van már több sikeres egyedi rendszerfejlesztési projekten, melyek között megtalálható egyedi fejlesztésű integrált gazdálkodási rendszer, riportkészítő rendszer és egyéb ügyviteli rendszer. A megvalósítás Java, PHP és Delphi platformokon történt.

Kezdettől fogva igen nagy gondot fordítunk arra, hogy ne csak eladjuk a szoftvertermékeket, hanem használat közben is magas színvonalúan támogassuk a felhasználókat. Azokon a területeken, mint a gazdálkodás, ahol igen gyakran változnak a szabályok és a rendszer használóinak szoros határidőkhöz kell alkalmazkodniuk, legalább olyan fontos, hogy „értő" szakemberekhez fordulhassanak partnereink, mint az, hogy megbízható és mindenkor a jogszabályoknak megfelelő programokat fejlesszünk.

Cégünk szervezeti felépítése is alkalmazkodik ezekhez az elvárásokhoz, hiszen alkalmazottaink száma fele-fele arányban oszlik meg a szoftverfejlesztők és a tanácsadók között. Tanácsadóink olyan pénzügyi-számviteli szakemberek, akik maguk is dolgoztak - az esetek döntő részében vezető pozícióban - felhasználói oldalon, tehát pontosan tudják, hogy milyen feladatokkal kell partnereinknek megbirkózniuk.

Büszkék vagyunk arra, hogy:

  • - az 1986-os kezdetektől számított tíz éven belül 60%-os részesedést értünk el a gazdálkodási szoftverünkkel a magyarországi kórházak és nagyobb szakrendelők piacán, míg mára a részesedésünk 90% fölé nőtt.

  • - az önkormányzati partnereink száma meghaladja a 300-at, melyek közül hat budapesti kerület, illetve kettő megyei jogú város önkormányzata.

  • - a központi költségvetési intézmények közül számos intézmény döntött megoldásaink használata mellett, többek között a Magyar Államkincstár, a GYEMSZI, a Magyar Tudományos Akadémia (a teljes   intézményhálózatával) és a Nemzeti Munkaügyi Hivatal.

  • - partnereink között egyre többen vannak, akik a CT-EcoSTAT gazdasági rendszerünk használata mellet a CT-EcoVIR Vezetői Információs rendszerünket is megelégedve használják.

Tisztában vagyunk azzal, hogy csak akkor tarthatjuk meg piaci pozíciónkat, ha mind szakmai, mind informatikai értelemben folyamatosan korszerűsítjük termékeinket, javítjuk szolgáltatásaink minőségét. A szakmai fejlődésünk egyik fő motorja termékpalettánk folyamatos - az ügyfeleink igénye szerint történő - bővítése, hogy egyre átfogóbb megoldásokat tudjunk nyújtani. Szakmai tanácsadási, szoftvertámogatási és hibakezelési szolgáltatásaink keretében korszerű eszközök használatával munkatársaink rövid idő alatt azonosíthatják és megoldhatják a felmerülő kérdéseket, igényeket.

Termékeink és szolgáltatásaink minőségi színvonalának megőrzésével és folyamatos javításával igyekszünk ügyfeleink elégedettségét folyamatosan magas szinten tartani.