Minőségpolitikánk

"A minõség soha nem véletlen, a minõség szellemi erõfeszítés eredménye."
(John Ruskin)

Célunk

Az általunk fejlesztett programok és szolgáltatásaink terén ügyfeleink elégedettségének elnyerése, igényeik magas szintû kiszolgálása.

Programjaink és szolgáltatásaink minõségének egyenletes, megbízható színvonalának megõrzése.

Programjaink és szolgáltatásaink minõségének folyamatos javítása.

Céljaink megvalósítása érdekében

A minõségirányítási rendszer kialakítása és mûködtetése során feltárjuk és szabályozzuk mûködésünk jellemzõ folyamatait, és megfelelõ eljárások segítségével biztosítjuk a zavartalan megvalósítást.

Az ISO 9001:2008 szabvány szerinti minõségirányítási rendszert mûködtetünk programjaink, szolgáltatásaink színvonalának egyenletes biztosítása érdekében.

Cégünk elsosorban a hazai költségvetési rend szerint gazdálkodó intézmények, és más partnerek számára is nyújt programokat és szolgáltatásokat, melyek stabil minõségének megtartásában és fejlesztésében, illetve a minõségirányítási rendszer mûködtetését illetõen a vezetés egyértelmûen elkötelezett.

Programjainkat, szolgáltatásainkat a lehetõ legrövidebb idõ alatt, tökéletes minõségben és a lehetõ legkisebb költségek mellett legyünk képesek felhasználóink számára biztosítani, azonosulva, képviselve az európai közösségbeli színvonalat.

Biztosítjuk munkatársaink folyamatos képzését, ezzel lehetõvé tesszük számukra, hogy megismerjék a munkájukhoz szükséges, folyamatosan és rendkívül gyorsan fejlodõ területeket.

Folyamatosan fenntartjuk ügyfélszolgálatunkat, ügyfeleink rendelkezésére állunk és segítünk megoldani problémáikat.

Budapest, 2015. január 10.
Horváth Tamás, ügyvezetõ igazgató